Dag 4 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Ashley de Mol

Blijf op de hoogte en volg Ashley

22 Oktober 2017 | China, Sjanghai

Vandaag zijn met met een kleine groep vertrokken richting peoples square. Hier hebben we ons opgesplitst, omdat een aantal graag naar het museum wilde! (Die ze uiteindelijk niet gevonden hebben). In het park werden mensen 'aangeboden' een soort van Chinese tinder in het park!

Er worden op papier mensen omschrijven en er werd omschrijven naar wat voor iemand ze op zoek waren. De papieren lagen bijna allemaal op een paraplu wat hiervan de bedoeling was zijn we niet helemaal achter. In het park waren ook mooie lelies in het water. Ook waren er groepen mannen aan het kaarten.

We zijn vanuit het warm naar de andere kant van de weg gelopen waar, normaal gesproken een fontein is. Deze stond nu niet aan. Wel kwamen we hier het Shanghai museum tegen.

Vanuit people square zijn we naar de jade buddha tempel gelopen. De tempels waar we de eerste dag langsgelopen zijn maar toen dicht waren. Hier hebben we veel buddhas gezien en vele mensen die aan het bidden waren.

Hierna zijn we wederom opgesplitst en zijn we op zoek gegaan met de docenten naar een telefoonwinkel voor de simkaarten die nog aangeschaft moesten worden. Nou dit duurde onwijs lang. Elke simkaart moest apart worden geactiveerd en geïnstalleerd. Hierna zijn we met de metro terug naar het hotel gegaan en hebben we hier nog heerlijk gegeten!

• 22 Oktober 2017 - 17:45

Miranda De Mol:

Wat een leuke verhalen en foto's.
    Het is erg fijn om op de hoogte te blijven wat je allemaal meemaakt.
    Heel veel plezier en een leerzame periode.
    Liefs mama XXX

Ashley

Hallo allemaal, Woensdag 18 oktober vertrek ik met 14 andere studenten voor 4 weken naar China. Onze eerste stop zal zijn in Shanghai. Hier brengen we in totaal 3 weken door. De overgebleven week zijn we te vinden in Peking / Beijing. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur in China door verhalen en foto's te plaatsen.

Actief sinds 11 Okt. 2017