Dag 21 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu Dag 21 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu

Dag 21

Door: Ashley de Mol

Blijf op de hoogte en volg Ashley

08 November 2017 | China, Sjanghai

Ook vandaag moesten we om 8 uur op school zijn. We kregen les tussen de Chinese studenten. De lessen worden gegeven aan tweede jaars studenten dus het is voor ons veel herhaling. Na dezelfde les zouden we ook een les hebben maar er werd weer een toets afgenomen waar we niet bij mochten zijn. We hebben toen pauze gehad van half 10 tot 1. Waarin we koffie gedronken hebben, even naar het hotel zijn geweest en geluncht hebben op de campus.

Na de lunch hadden we een les anatomie. De docent was erg enthousiast en erg goed in zijn vak. De studenten bleven bij dit vak ook wakker, wat opvallend was. Na deze les zouden we meegenomen worden door een student naar haar kamer op de campus zodat we dat ook een keer zouden kunnen zien. Helaas was de tijd verschoven van half 3 naar half 5 waardoor wij 2 uur zouden moeten wachten. Dit hebben we niet gedaan.

Met een kleine groep zijn richting de stad vertrokken en zijn we beland op de faked market. Waar we onze (nu echt) laatste spulletjes gekocht hebben. Het afdingen blijft leuk!

Ashley

Hallo allemaal, Woensdag 18 oktober vertrek ik met 14 andere studenten voor 4 weken naar China. Onze eerste stop zal zijn in Shanghai. Hier brengen we in totaal 3 weken door. De overgebleven week zijn we te vinden in Peking / Beijing. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur in China door verhalen en foto's te plaatsen.

Actief sinds 11 Okt. 2017