Dag 23 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Ashley de Mol

Blijf op de hoogte en volg Ashley

10 November 2017 | China, Sjanghai

Vandaag het kortste verslag van deze hele reis, want eigenlijk heb ik vandaag niks tot niet veel gedaan.
Vanmorgen moesten we om half 10 op de university zijn voor de voorbereiding van de contest. Deze voorbereiding en uitleg waren puur gericht op een contest en de regels en materialen die ze hieraan verbinden. Dus voor mij zelf had ik er niet zoveel aan. Bij ons gelden er andere regels, andere gewoontes en worden er andere materialen gebruikt. Om half 12 zat onze dag er dan ook op. We hebben met een kleine groep nog gelucht op de campus en zijn daarna terug gegaan naar het hotel.

Deze middag was voor de het eerst moment dat ik even alleen de kamer voor mezelf had. (Niet dat ik m'n kamergenoot vervelend vind) maar soms is het toch even fijn om een momentje voor jezelf te hebben. Dit heb ik dus ook gedaan. Mijn kamergenoot doet namelijk mee aan de contest en zij had nog wel uitleg in de middag.

Om half 6 was zij weer terug en hebben we haar middag besproken over wat ons morgen te wachten staat. 'S avonds hebben we samen wat gegeten en was de dag alweer om. Morgen de 'grote dag' de nurse contest! Ik ben benieuwd.

  • 10 November 2017 - 22:55

    Anita:

    Hoi Ashley,

    Prachtige foto's....maar bij sommige ben ik toch blij dat ik in NL woon.
    Geniet nog van de laatste dagen in China.

    Grtjs, Anita

Tags: Shanghai, SUMHS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Hallo allemaal, Woensdag 18 oktober vertrek ik met 14 andere studenten voor 4 weken naar China. Onze eerste stop zal zijn in Shanghai. Hier brengen we in totaal 3 weken door. De overgebleven week zijn we te vinden in Peking / Beijing. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur in China door verhalen en foto's te plaatsen.

Actief sinds 11 Okt. 2017
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 11748

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2017 - 13 November 2017

China 2017

Landen bezocht: