Dag 18 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Ashley Mol - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Ashley de Mol

Blijf op de hoogte en volg Ashley

05 November 2017 | China, Sjanghai

Vandaag zouden ze om 7:15 de kamer pasjes komen ophalen. Om half 8 was er nog niemand geweest en we waren klaar voor vertrek dus zijn we naar beneden gegaan met onze spullen. Ze waren ons vergeten, hoe is het mogelijk. We zijn toen nog even langs het bakkertje geweest voor wat verse broodjes en zijn om 8 uur vertrokken richting het treinstation. Dit is erg leuk met veel koffers en tassen zeker als er geen lift is en we met alle koffers de trap af moeten.

Om 10 uur hebben we de hoge snelheidstrein gepakt richting Shanghai. In de trein konden we onze stoelen draaien. Zodat we met z'n 6e bij elkaar zaten. Wel minder beenruimte maar het was wel gezellig! Om half 3 kwamen we aan in Shanghai! 1,5 uur eerder dan gepland want de heenreis duurde 6 uur.

Op het treinstation hebben we even moeten wachten tot we opgehaald werden door 2 chinezen dames van de university.
Hierna zijn we naar een bus gegaan en moesten we nog 3 kwartier rijden met de bus voordat we bij het hotel waren. In het hotel kregen we allemaal weer een kamer toegewezen. We hadden een nog grotere kamer dan de eerste kamer.

'S avonds hebben we gegeten bij een van onze favoriete restaurantjes hier. Daarna hebben we een rustige avond gehouden op de kamer.

• 05 November 2017 - 20:16

Marlies:

Heyyyy Ashke

Wat maak jij een super tijd mee zeg, zoveel indrukken en mooie ervaringen
    Erg mooi en leuk om elke dag een beetje te mogen proeven wat jij elke dag beleeft.
    Morgen gaat de laatste week al weer in, geniet er nog met volle teugen van want voor je het weet zit je weer hier in het Hollandse en zul je die Chinezen misschien nog wel gaan missen!
    Je heb de laatste week nog wel een mooie hotelkamer zo te zien

Xxxx Tante Marlies en Ome Peter

Tags: Peking, shanghai

Ashley

Hallo allemaal, Woensdag 18 oktober vertrek ik met 14 andere studenten voor 4 weken naar China. Onze eerste stop zal zijn in Shanghai. Hier brengen we in totaal 3 weken door. De overgebleven week zijn we te vinden in Peking / Beijing. Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur in China door verhalen en foto's te plaatsen.

Actief sinds 11 Okt. 2017